Infotilaisuus kirja-agentuurin perustamisesta kiinnostuneille ti 20.9. klo 13

29.08.2022

Oulun kirjailijaseura ry järjestää yhteistyössä BusinessOulun sekä Oulun Seudun Uusyrityskeskus ry:n kanssa infotilaisuuden kirja-agentuurin perustamisesta kiinnostuneille. Tilaisuus pidetään tiistaina 20.9. klo 13 BusinessAseman Piki-kokoustilassa (Hallituskatu 36 B, Oulu).

Infotilaisuudessa asiantuntija Anna Ryynänen BusinessOulusta kertoo, millaisia palveluja BusinessOulu tarjoaa yritystä suunnitteleville. Lisäksi yritysneuvoja Anneli Rinta-Paavola Oulun Seudun Uusyrityskeskuksesta kertoo siitä, millaista apua Uusyrityskeskuksesta voi saada yrityksen perustamiseen.

Ilmoittautumiset perjantaihin 16.9 mennessä: tuomo.heikkinen@kirjallisuudentalo.fi

Infotilaisuus on osa Oulun kirjailijaseuran Black Hole -hanketta, jossa kehitetään pohjoispohjanmaalaisen kirjallisuuden vientiä edistävä kansainvälinen ammattilaisverkosto. Hankkeen päärahoittajat ovat Pohjois-Pohjanmaan liitto sekä Oulun kaupunki.

Projektipäällikkö