Oulun kirjallisuuden talossa avautuu kirjakauppa

02.08.2018

Oulun kirjailijaseura ry:n ylläpitämä Oulun kirjallisuuden talo (Sepänkatu 9, Oulu) toimii elokuussa kirjakauppana.

Kauppa avautuu tiistaina 7.8. ja on auki torstaihin 30.8. asti. Aukioloajat ovat viikoittain tiistaista torstaihin klo 11-14 ja 15-18.

Myynnissä on Oulun kirjailijaseuran jäsenten kirjoja sekä seuran julkaisemaa Stiiknafuulia-lehteä. Kirjoja myydään käteisellä.

Oulun kirjailijaseura ry on ammattikirjailijoiden yhdistys, jonka jäseniksi voivat hakea kaupallisen kustantajan kautta julkaisseet pohjoispohjalaiset kirjailijat. Yhdistyksen päätehtävinä on edistää Oulun ja Pohjois-Pohjanmaan ammattikirjailijoiden työskentelymahdollisuuksia sekä rakentaa seudulla toimivien kirjailijoiden yhteisöä. Yhdistys on perustettu 2010. Jäseniä on 79.

Oulun kirjallisuuden talon toiminnanjohtaja

www.kirjallisuudentalo.fi